مدیرعامل شرکت بهره‌برداری و انتقال آب غدیر:

شرکت بهره‌برداری و انتقال آب غدیر خوزستان قادر به کسب رتبه فن آوران شد

کارکنان این شرکت علاوه بر کارهای روزانه خود برای ارائه خدمات با کیفیت و بهتر شدن انتقال آب با بهره برداری از متدهای روز دنیا در زمینه علم و فناوری به روش های نوین تلاش های زیادی کرده اند که منجر به دریافت نشان فن آوران، از پارک علم و فن آوری استان خوزستان به عنوان اولین شرکت مجموعه آب و برق در زمینه بهره برداری از خطوط انتقال و ایستگاه های پمپاژ شده است.

وقایع صنعت  – داوود حری، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری و انتقال آب غدیر خوزستان در حاشیه آیین رونمایی از کسب رتبه فن آوران این شرکت؛ عنوان کرد:  طرح بزرگ آبرسانی غدیر به همت وزارت نیرو و سازمان آب و برق خوزستان و قرارگاه خاتم الانبیا طی مراحل مختلفی به بهره برداری رسیده است که در آخرین مرحله با حضور ریاست جمهوری ایستگاه شمالی و فاز میان‌مدت افتتاح شد.

وی ادامه داد:  در این طرح برای تامین آب شرب منبع کرخه که منبع آب سابق بود رابه منبع دز سوئیچ کردند و در حال حاضر منبع کرخه به عنوان منبع پدافند این طرح قرار دارد.

حری با بیان اینکه شرکت آب غدیر خوزستان بهره بردار تاسیسات این طرح است؛ تصریح کرد:این شرکت شامل ایستگاه های پمپاژ، خطوط لوله و مناطق مختلفی است آب با کیفیت و پایدار را از محل منبع آب رودخانه دز را تامین و به شهرهای هدف  که شامل شهرهای جنوبی، غربی و مرکزی استان انتقال می دهد.

وی در خصوص کسب رتبه فن آوران این شرکت اظهار کرد: برگزاری برنامه امروز در مرحله اول با هدف یاد کردن از طرح بزرگ غدیر به عنوان دستاورد مهم جمهوری اسلامی و در مرحله بعد برای آیین رونمایی از کسب رتبه فن آوران شرکت بهره‌برداری و انتقال آب غدیر خوزستان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری و انتقال آب غدیر خوزستان با اعلام اینکه هدف  کارکنان شرکت رساندن مداوم و بدون وقفه آب شرب سالم به نقاط مختلف استان خوزستان است؛خاطزنشان کرد: کارکنان این شرکت علاوه بر کارهای روزانه خود برای ارائه خدمات با کیفیت و بهتر شدن انتقال آب با بهره برداری از روش های روز دنیا در زمینه علم و فناوری به روش های نوین تلاش های زیادی کرده اند که منجر به دریافت نشان فن آوران، از پارک علم و فن آوری استان خوزستان به عنوان اولین شرکت مجموعه آب و برق در زمینه بهره برداری از خطوط انتقال و ایستگاه های پمپاژ شده است.

https://vaghayesanat.ir/709327کپی شد!
34