رفع قطعی آب شهرستان لالی با صرف بیش از سه هزار میلیارد ریال

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: مشکل قطعی آب شهرستان لالی با صرف سه هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال برطرف شد.

وقایع صنعت – عباس صدریان‌فر مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان اظهار داشت: محل تامین آب شرب شهرستان لالی رودخانه تراز است که هنگام بارندگی شدید گل‌آلود شده و آب آشامیدنی اهالی با قطعی چند روزه مواجه می‌شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه این موضوع در بهار گذشته و سیلابی شدن رودخانه مشکلاتی ایجاد کرده بود اظهار کرد: سیلابی شدن رودخانه باعث قطعی آب شهرستان لالی شده بود و آبرسانی به مردم با تانکر انجام می‌شد؛ این وضعیت مشکلاتی برای اهالی ایجاد کرده بود.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان به حضور در منطقه و بررسی وضعیت اشاره کرد و گفت: به مردم اعلام شد قبل از بارندگی این مشکل حل شود به همین منظور طرحی تعریف و چهار حلقه چاه در منطقه ” حتی ” احداث و تجهیز شد و با ۲۰ کیلومتر خط لوله، آبی باکیفیت EC ۴۰۰ در اختیار اهالی قرار گرفت.

صدریان فر تاکید کرد: به وعده‌ داده شده به مردم لالی عمل شد و در بارندگی‌هایی که با آبگرفتگی و سیلابی شدن همراه بود مشکلی برای آب آشامیدنی پیش نیامد. برای اجرای این طرح سه هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال هزینه شد. شهرستان لالی با جمعیتی حدود ۷۰ هزار نفر در شمال خوزستان واقع شده که با مرکز استان ۱۷۰ کیلومتر فاصله دارد.

 

https://vaghayesanat.ir/710332کپی شد!
1579