کاهش فلرینگ و تبدیل گازهای مشعل پارس جنوبی بر روی میز سرمایه گذاران

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: تفاهم نامه سرمایه گذاری بین این سازمان و پژوهشگاه صنعت نفت، دانشگاه تهران و همچنین یک شرکت دانش بنیان برای کاهش فلرینگ و تبدیل گازهای مشعل این منطقه منعقد شد.

وقایع صنعت – سخاوت اسدی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس اظهار داشت: بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی یکی از بزرگ ترین رویدادهای صنعتی، تجاری، انرژی و اقتصادی کشور است که امسال با حضور یک هزار و ۵۰۰ شرکت داخلی و ۲ هزار و ۵۰۰ شرکت خارجی در حال برگزاری است.

این مقام مسئول افزود: اکثر مهندسین، شرکت های دانش بنیان، تامین کنندگان سرمایه و دیگر فعالین این صنعت، سفرای کشورها و شرکت های خارجی در این رویدار بزرگ اقتصادی انرژی حضور دارند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس تصریح کرد: یکی از اهداف تشکیل چنین گردهمایی های بزرگ، حضور شرکت های فعال و ارائه آخرین توانمندی و دستاوردها در این حوزه است.

اسدی با بیان این که در حاشیه این نمایشگاه نشست های تخصصی و مذاکرات متعددی انجام می شود، عنوان کرد: معمولا در این نمایشگاه ها سرمایه گذاران و شرکت ها بدون تشریفات اداری، آخرین تکنولوژی ها را ارایه و تفاهم نامه های بزرگی منعقد می کنند.

وی گفت: در تلاش هستیم تفاهم نامه ۶ هزار میلیارد ریالی مربوط به طرخ های منطقه در حوزه مسئولیت های اجتماعی را بین شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه ویژه پارس و استانداری بوشهر منعقد کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس همچنین از انعقاد تفاهم نامه برای احداث بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی عسلویه در حاشیه این نمایشگاه خبر داد.

 

https://vaghayesanat.ir/711040کپی شد!
9474