هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست افتتاح شد

در اولین روز از نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، تجار و بازرگانان و تولید کنندگان و صادر کنندگان داخلی و خارجی در حوزه های مختلف با حضور در این نمایشگاه از غرفه پتروشیمی شازند بازدید کردند.

وقایع صنعت – در اولین روز از هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، مرتضی شاه میرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به اتفاق هیات همراه از غرفه شرکت پتروشیمی شازند بازدید بعمل آورد.

در این بازدید توضیحاتی در خصوص انواع تولیدات و اقدامات شرکت در حوزه های مختلف توسط کارشناسان حاضر در غرفه ارائه شد و شاه میرزایی نیز از تلاش ها و فعالیت های این شرکت تقدیر و تشکر نمود.

پتروشیمی شازند همچون سالهای گذشته با حضور پر رنگ خود در این نمایشگاه در سالن ۸ و ۹ غرفه ۶۴ پذیرای هیات های تجاری و اقتصادی خارجی، بازرگان و فعالین اقتصادی داخلی بوده و مدیران و کارشناسان شاراک به معرفی توانمندی های این شرکت در تولید و تامین محصولات پلیمری و شیمیایی با بالاترین کیفیت و استانداردهای جهانی می پردازند.

در ایران‌پلاستِ هجدهم ۱۵۰ نفر از کشورهای روسیه، صربستان، قزاقستان، تاجیکستان، چین، پاکستان، ازبکستان، افغانستان، بلاروس، سوریه، عراق و عمان، ایتالیا، تایوان، کره، ترکیه، فرانسه، هند، آلمان، اسپانیا و روسیه در قالب هیئت های تجاری با هدف گسترش همکاری‌ها با شرکت‌های ایرانی حضور و بازدید خواهند کرد. هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست از یکشنبه،۱۸ شهریورماه به‌مدت چهار روز تا ۲۱ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

https://vaghayesanat.ir/712527کپی شد!
8375