رونمایی از ۲ محصول جدید در پتروشیمی ایلام

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام بیان کرد: این محصولات برای اولین بار است که به بازار عرضه می‌شوند.

وقایع صنعت – داوود جعفری‌فر مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در جریان رونمایی از دو محصول HDPE7700M و HDPE7700F اظهار داشت: این محصولات برای اولین بار است که به بازار عرضه می‌شوند و باید مفتخر‌ بود که محصولات با همکاری دانشگاه صنعتی شریف ارتقا یافته‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به کیفیت محصولات افزود: محصول تولید شده دارای کیفیت بالاتری نسبت به نمونه‌های مشابه هستند و علاوه بر فرآیند پذیری بهتر، منجر به کاهش مصرف انرژی نیز می‌شوند.

وی تصریح کرد: این محصولات به عنوان یکی از استراتژیک‌ترین محصولات پلیمری مورد نیاز بازار تولیدشده است و خواص کیفی آن به تائید آزمایشگاه های معتبر رسیده و اکنون در بازار بورس در حال عرضه به مشتریان داخلی است و در قدم بعدی برنامه داریم تا تایید شرکت ملی گاز را اخذ نمائیم و با تاییدیه بین‌المللی به صادرات محصولات تولید شده برسیم.

در جریان این رونمایی، مهندس شاه میرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تحسین تولیدات داخلی افزود: در منطقه ایلام که روزگاری به عنوان منطقه کم‌برخوردار شناخته می‌شد، امروز شاهد نوآوری‌های ویژه و رشد صنعت که نوید توسعه بیش از پیش این منطقه را می‌دهد.

گفتنی‌ست محصولات تولید شده در صنایعی مانند لوله‌های تحت فشار بالا، سیستم های آبرسانی، کاربردهای صنعتی و ساختمانی لوله‌های انتقال سوخت و گاز، صنایع کیسه و نوارهای بسته بندی، کیسه‌های خرید، کیسه‌های زباله، فیلم‌های گلخانه‌ای، فیلم‌های مالچ، فیلم‌های سیلاژ، فیلم‌های جمع شونده و فیلم‌های حفاظتی کاربرد دارد.

https://vaghayesanat.ir/712530کپی شد!
9734