از مدیران بومی و متخصص خوزستان در صنعت نفت استفاده شود

نماینده مردم، اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انجام مسئولیت‌های اجتماعی در اهواز باید موجب عمران شهری شود گفت: باید از مدیران متخصص و بومی خوزستان در صنعت نفت استفاده شود.

وقایع صنعت – سید محسن موسوی‌زاده نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با حمید بورد مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به اینکه خوزستان تأمین کننده بخش قابل توجه نفت کشور است، اظهار کرد: انتظار داریم در شرکت‌های نفتی خوزستان از مدیرانی بومی استفاده شود.

وی با عنوان اینکه فراهم آوردن فرصت‌های شغلی برای جوانان خوزستانی باید جدی گرفته شود، افزود: ایجاد پتروپالایش در شهرستان‌های باوی، کارون و حمیدیه می‌تواند موجب کاهش نرخ بیکاری و جذب و اشتغال جوانان بومی و تحصیل کرده خواهد شد.

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم جمع آوری سریع گازهای همراه نفت و تزریق به پتروشیمی‌ها ادامه داد: توجه جدی به موضوع آلودگی هوا باید به عنوان خط قرمز فعالیت نفتی در خوزستان باشد.

موسوی‌زاده لزوم هزینه‌کرد مناسب اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی را یک مطالبه مردمی دانست و تصریح کرد: انجام مسئولیت‌های اجتماعی در اهواز باید موجب عمران شهری شود.

https://vaghayesanat.ir/712656کپی شد!
9051