مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز مطرح کرد؛

کنسرسیوم زنجیره تامین لوله در بین شرکت های فولادی و لوله سازی تشکیل شود

محمدرضا دانیاری برای نخستین مرتبه پیشنهاد برای تشکیل کنسرسیوم زنجیره تامین لوله در بین شرکت های فولادی و لوله سازی را مطرح کرد.

وقایع صنعت – به گزارش روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز، نخستین رویداد تکمیل چرخه تولید لوله در صنعت گاز با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و همچنین مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز برگزار شد.

در بخشی از نشست مذکور، محمدرضا دانیاری مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز اظهار کرد: این رویداد می‌تواند کمک بسیار شایانی به ارتقا سطح همکاری‌ها داشته باشد و منجر به استفاده از توان و ظرفیت شرکت‌های داخلی با یکدیگر شود که نتیجه آن عدم نیاز به محصولات خارجی و غلبه بر تحریم‌ها است.

وی افزود: شرکت لوله سازی اهواز با شناسایی نیازهای مجموعه های نفت و گاز، ضمن افزایش ظرفیت های تولید به دنبال خلق محصولات جدید با هدف رفع این نیازهاست و همکاری‌ها در این زمینه قطعا می تواند بسیار اثر گذار باشد.

دانیاری عنوان کرد: شرکت لوله سازی اهواز در زنجیره صنعت گاز به عنوان یکی از اصلی ترین حلقه‌های استراتژیک این حوزه و با تولید محصولات ویژه می‌تواند نیاز صنعت گاز را برای اجرای طرح‌های این بخش تامین کند.

این مقام مسئول گفت: در سه شرکت لوله سازی اهواز، ماهشهر و صفا ظرفیت های لازم و بسیاری وجود دارد ولی توزیع و تقسیم کارها به درستی صورت نمی پذیرد.

دانیاری ضمن گلایه از برخی روش ها افزود: ابلاغ پروژه ها به صورت EPC موجب کاهش حاشیه سود لوله سازان می شود و باعث افزایش ریسک مالی در این شرکت ها شده است.

وی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان نماینده بزرگترین شرکت تولیدکننده لوله‌های فولادی انتقال نفت، گاز و آب در خاورمیانه با سابقه ای درخشان در اجرای پروژه های ملی و بین المللی در این جلسه حضور دارم و افتخار می کنم که این شرکت تامین نیازهای وزارت نفت را طی ۵۴ سال گذشته بر عهده داشته است. همچنین از آقای نوشادی مدیرعامل مهندسی توسعه گاز جهت ترتیب دادن این جلسه، آقای طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان و مجموعه مدیریت بازرگانی آن شرکت در خصوص همکاری های صمیمانه با شرکت لوله سازی اهواز تشکر ویژه دارم.

در پایان نیز مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز به جهت افزایش سود شرکت های تولید کننده لوله پیشنهاد تشکیل کنسرسیوم زنجیره تامین لوله در بین شرکت های فولادی و لوله سازی را برای نخستین مرتبه در کشور مطرح کرد.

لازم به توضیح است طی مراسمی توسط توکلی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و نوشادی مدیرعامل مهندسی توسعه گاز، لوح تقدیری به محمدرضا دانیاری مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز اهدا شد.

https://vaghayesanat.ir/712666کپی شد!
9062