صدور پروانه بهره برداری پتروشیمی گچساران

پروانه بهره برداری پتروشیمی گچساران در دفتر اداره کل صنعت، معدن تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد صادر شد.

وقایع صنعت –  امیرتیمور موسویان مدیرکل صمت کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با افتخار پروانه پتروشیمی را تقدیم به مدیران لایق و خدوم نظام جمهوری اسلامی، مدیرعامل محترم، مجموعه هولدینگ خلیج فارس می کنیم که در سالهای گذشته مساعی زیادی داشتند.

این مقام مسئول بیان کرد: زمینه خوبی را برای امتداد زنجیره در صنعت ممتاز استان که می تواند اشتغال مولد و افزایش تولید و سرمایه گذاری را داشته باشد و خیر و برکت کار به مردم برسد، امروز با صدور این پروانه سرمایه گذاری در مجموع ۵۷ هزار میلیارد تومان به میزان سرمایه گذاری ثابت و در گردش قبلی استان که یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بوده اضافه می کند.

موسویان بیان کرد: این جهش صنعتی نویدی در صنعت استان دارد و انگیزه ای برای سرمایه گذارانی است که در امتداد این زنجیره بتوانند در صنایع وابسته سرمایه گذاری داشته باشند و خیر و انتفاع آن به مردم استان برسد. این پروانه را به همه مجموعه پتروشیمی تقدیم می کنم و امیدوارم پژواک این صدا اشتغال و بزرگ شدن سفره مردم را داشته باشد.

مدیرکل صمت استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان پتروشیمی گچساران بصورت ویژه ای از موسوی دادستان مرکز استان به دلیل حمایت و همراهی در جهت صدور پروانه پتروشیمی تقدیر و تشکر کردند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۷ هزار میلیارد تومان ارزش سرمایه‌گذاری پتروشیمی است که در این پروانه قید می‌شود و جهش صنعتی بسیار بزرگی در طول تاریخ سابقه صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت می‌شود. با صدور این پروانه، امکان ثبت آمار تولید پتروشیمی در سامانه جامع تجارت فراهم می‌شود و انقلاب بی‌نظیری در تاریخ صنعتی استان رقم می‌خورد.

این مقام مسئول تأکید کرد: ارزش سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد قبل از این تنها ۱۶۰۰ میلیارد تومان(۱/۶) بود و با صدور این پروانه(۵۷ همت) شد که جهش صنعتی بزرگی رخ خواهد داد.

https://vaghayesanat.ir/713005کپی شد!
7349