روزهای خوب قیمت برای فولاد ایران در راه است

جهش قیمتی محصولات فولاد صادراتی ایران در حالی حاصل شده است که در ماه های گذشته بازار جهانی فولاد غالبا در اثر جو رکود اقتصادی، وضعیت چین و… در شرایط نه چندان مثبتی به سر می برده ولی با شروع سال جدید میلادی نوید روزهای خوب فولاد ایران مجددا داده شده است.

وقایع صنعت  – ارزیابی قیمتی معاملات محصولات میانی فولاد صادراتی ایران شامل اسلب و بیلت نشان می دهد که این دو محصول کشور، بیشترین میزان رشد هفتگی قیمت ها را در میان محصولات فولادی و مواد اولیه در بازارهای جهانی داشته اند.

مطابق با آخرین ارزیابی ها بهای اسلب صادراتی ایران با رشد قابل توجه ۱۷.۴ درصدی تا ۵۱۰ دلار در تن صعود داشته و بیلت هم با مثبت ۶.۵ درصد به محدوده ۵۴۵ دلاری رسیده است.

این جهش قیمتی محصولات فولاد صادراتی ایران در حالی حاصل شده است که در ماه های گذشته بازار جهانی فولاد غالبا در اثر جو رکود اقتصادی، وضعیت چین و… در شرایط نه چندان مثبتی به سر می برده ولی با شروع سال جدید میلادی نوید روزهای خوب فولاد ایران مجددا داده شده است.

البته این حدود از قیمت اسلب صادراتی ایران همچنان با قیمت های جهانی فاصله معنی داری داشته که پیش بینی می شود در نتیجه جو رقابتی طی هفته های آینده، این شکاف هم پر شود.

https://vaghayesanat.ir/709481کپی شد!
33