برگزاری همایش بزرگ کارآفرینان، سازندگان و انبوسازان تهران در هتل استقلال

این همایش بزرگ با موضوع چگونگی تامین مالی پروژه های ساختمانی و عمرانی برگزار شد.

وقایع صنعت – اولین سخنران این همایش دکتر علیرضا جعفری معاون وزیر مسکن و شهرسازی در بخشی از سخنان خود اظهار کرد: از طرح های نوین، کارآفرینانه و صنعتی سازی ساختمان استقبال و حمایت میکنیم. همچنین مدل های تامین مالی زنجیرهای از راهکارهای اساسی و مهم در عرصه صنعت کشور محسوب می شود و از مجریان این طرح نیز حمایت می کنیم.

در قسمت دیگر این همایش، دانش راهداری طراح مجری مگا پروژه مدیریت و تامین مالی زنجیره های تولید کشور و دارنده مقام برتر کارآفرین ایران و جهان گفت: اقتصاد دنیا به سمت تامین مالی غیرنقدی پیش می رود و دیگر نباید سراغ مدل های تورم زا رفت.

وی افزود: واسطه های غیر ضرور صنعت ساختمان این صنعت را به بحران کشانده و قیمت تمام شده مسکن را ۱۰۰ درصد افزایش داده است، با ارایه تسهیلاتی غیر نقدی توسط بانک ها و مدیریت صحیح و کارآفرینانه زنجیره های تولید شاهد حذف واسطه ها و کاهش چشمگیر قیمت مسکن خواهیم بود.

این مقام برتر کارآفرین جهانی در بخش دیگر سخنان خود عنوان کرد: مدل تامین مالی زنجیره ای باعث رشد تولید، کاهش هزینه ها و تورم می شود و میتوان بدون تزریق نقدینگی، کارخانه های غیرفعال و نیمه فعال را راه اندازی کرد.

راهداری در پایان گفت: آمادگی داریم با عاملیت بانک ملی ایران و مدیریت همکاران نخبه و کارآفرینم در سراسر کشور،۲۵۰ زنجیره تخصصی ساختمان را با مدل غیرنقدی، تامین مالی نماییم.

https://vaghayesanat.ir/710121کپی شد!
3760