خروج شرکت تجاری کارگیل از معاملات فیزیکی فولاد چین

به دنبال کاهش تقاضا برای فولاد در چین، شرکت تجاری کارگیل از ادامه معاملات فیزیکی فولاد در این کشور صرف‌نظر کرده‌است.

وقایع صنعت – شرکت تجاری غلات و فلزات کارگیل که از لحاظ میزان درآمد، به عنوان بزرگترین شرکت خصوصی جهان شناخته می‌شود اعلام کرد که به علت کاهش تقاضا در بزرگترین تولیدکننده و مصرف‌کننده فولاد جهان، چین، خرید و فروش فیزیکی فولاد در این کشور را متوقف خواهد کرد.

قیمت‌های فولاد در چین با وجود اعلام برنامه‌های حمایتی این کشور از ابتدای سال ۱۰ درصد کاهش یافته‌اند.

اولیور هنداسایدیک، رئیس بازرگانی فلزات کارگیل در چین، در یک اطلاعیه به مشتریان به زبان چینی اعلام کرد: با انجام یک مطالعه ژرف از بازار و مدل کسب و کار، کارگیل تصمیم گرفت که کسب و کار فولاد خود را در چین بهینه‌سازی کرده و تجارت فیزیکی فولاد در بازار داخلی چین را متوقف کند.

کارگیل که دفتر مرکزی آن در آمریکا مستقر است، تصمیم خود را برای قطع تجارت فیزیکی فولاد در چین تأیید کرد و کارمندان خود در این بخش را نیز مطلع کرده‌است.

در اظهاراتی که به رویترز اعلام شده آمده است: چین، همچنان بخش حیاتی از تجارت فلزات کارگیل است و ما متعهد به خدمت رسانی به مشتریان در چین با بهره‌گیری از تخصص جهانی ما در تجارت و مدیریت ریسک هستیم.

تجارت فیزیکی سالانه کارگیل در زمینه فولاد در چین حدود ۲ میلیون تن بود که یک سوم تجارت فولاد فیزیکی جهان را به خود اختصاص می‌داد.

https://vaghayesanat.ir/711517کپی شد!
9252