مدیرکل صنعت معدن و تجارت خوزستان:

تحریم ها بهای استقلال و استقامت در مقابل زورگویان است

این مقام مسئول گفت: علت تحریم ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی علیه ایران، استقلال و مقاومت دربرابر زورگویی غرب و به چالش کشیدن قدرت آنهاست و این بهای استقلال است.

وقایع صنعت – حمید رضا فلاح مدیرکل صنعت معدن و تجارت خوزستان در جلسه با روسای اتاقهای اصناف، اتحادیه ها، بازاریان اظهار داشت: اصناف و بازاریان و تجار خود جز پایه گذاران انقلاب بودند و هستند. بازاریان و اصناف و تجار جز مظلوم ترین اقشار جامعه هستند که با انواع مشکلات اقتصادی مقابله می کنند و همواره در صف اول تولید و اشتغال و ایجاد رفاه برای ملت هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: ظرفیت ها و فرصتهای های موجود اقتصادی خوزستان را معادل ظرفیت ها و فرصت های اقتصادی معادل کشور‌های حوزه خلیج فارس و آسیای میانه دانست و گفت: در حوزه صنایع فولاد، نیشکر، آبزی پروری و شیلات و محصولات کشاورزی و کشتی سازی و تولید محصولات ام دی آف خوزستان واقعا بی نظیر است.

فلاح ادامه داد: بیانات مقام معظم رهبری درباره کنگره شهدای خوزستان راهنمای خوبی است که باید نهایت استفاده را از آنها برد و به عنوان دستورالعمل و چراغ راهنما استفاده شود.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت خوزستان با بیان این که کشورهای غربی به دنبال سو استفاده از منابع کشورهای دیگر برای منافع خود هستند گفت: در مقابل این ایده استکباری، حضرت امام خمینی ره و مقام معظم رهبری با مطرح کردن ایده اسلامی و عرضه آن به دنیا منافع پلید غربی ها را به چالش اساسی کشیده اند.

فلاح علت تحریم‌ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی توسط آمریکا و برخی کشورهای غربی را به خطر افتادن منافع آنها دانست و تصریح کرد: تحریم ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی بهایی است که ما داریم بابت ایستادگی و مقاومت در برابر غربی ها و حفظ استقلال خود می پردازیم.

او با بیان اینکه منافع استکبار در مشارکت پایین تأمین می‌شود، تصریح کرد: با مشارکت بالای ما و ملت ایران در انتخابات روز جمعه حتم دارم که محاسبات دشمنان مثل همیشه غلط از آب در می‌آید و نقشه‌های آنها نقش برآب می‌شود.

وی در پایان این جلسه از اتاق اصناف و کلیه اعضای این اتاق دعوت کرد که با حضور و مشارکت بی‌نظیر خود برگ زرین دیگری را در کارنامه حمایت همیشگی خود از نظام جمهوری اسلامی ایران ورق بزنند.

https://vaghayesanat.ir/710480کپی شد!
1782